Főmenü

251.626
MW
Adó 1%-nak felajánlása
Gyermekvédelmi rendszer online környezetben
Aktuális étlap
Energetikai korszerűsítés
Bemutatkozó videó
TAMOP 2.2.3
TIOP 1.1.1-07/1-2008-0226
Informatika verseny
Magyar Posta
Új OKJ
NAVA
Ökoiskola
Oktatási Hivatal
Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet
Commenius program
Szalagtűző 2022
Szalagtűző 2022
Rendhagyó búcsúztató az ÁFG-ben
Rendhagyó búcsúztató az ÁFG-ben
Tablók 2020
Tablók 2020
Szalagtűző 2020
Szalagtűző 2020
Adventi gyertyagyújtás 2019`
Adventi gyertyagyújtás 2019`
Mikulás járt nálunk 2019`
Mikulás járt nálunk 2019`
XIV. Árpád Informatika Verseny
XIV. Árpád Informatika Verseny
Angol nyelvi verseny 2019`
Angol nyelvi verseny 2019`
`Törd a fejed` matematika vetélkedő
`Törd a fejed` matematika vetélkedő
2019. október 23-i ünnepi müsor
2019. október 23-i ünnepi müsor
Ugrás a menüsorra
2024. november 5.
Imre
Beiratkozási információk
2015.06.23.

Tájékoztató

9. évfolyamra a beiratkozás időpontja

2015. június 25. (csütörtök) 8-12 óráig

 

A beiratkozás alkalmával kérjük, hogy a tanuló a szülővel (gondviselővel) jelenjen meg.

 

A beiratkozáshoz a következő dokumentumokra van szükség:

  • Személyi igazolvány
  • Születési anyakönyvi kivonat
  • Általános iskolai bizonyítvány
  • TAJ kártya
  • Adókártya (amennyiben van)
  • Fontos tájékoztató az alábbiakban olvasható a diákigazolvány rendelés folyamatáról. Kérem ennek megfelelően az okmányirodai fényképezést a beiratkozás előtt szíveskedjenek megcsináltatni és az ott kapott Adatlap fénymásolatát a beiratkozáskor átadni.
  • A Diákigazolvány díja: 1400,-, melyet az iskolában kell megfizetni.

 

Diákigazolvány ügyintézésével kapcsolatos tudnivalók

  • A Korm. rendelet rendelkezései alapján 2012. január 1-jétől a diákigazolvány igénylési folyamata teljesen elektronikusan történik.
  • A fénykép és aláírás felvételét az új igénylési folyamat szerint az okmányirodák végzik külön szolgáltatásként, ingyenesen.
  • Az igénylés adatairól beküldés előtt az intézményben ellenőrző adatlapot kell nyomtatni, majd azt az igénylővel kell aláíratni.
  • A Korm. rendelet rendelkezései alapján az ideiglenes diákigazolványokat az intézmény által az igénylés adatai alapján nyomtatott egyedi sorszámmal ellátott igazolás váltja fel, mely ingyenes lesz a jogosultak számára. Igazolás nyomtatása csak az igénylő felületen „Beküldve” státuszú igénylés adataiból lehetséges. Az ideiglenes diákigazolvány érvényességi ideje 60 nap.
  • A diákigazolvány díja a Korm. rendelet rendelkezései alapján a közoktatásban 1400,-Ft, amelyet a jogosultak az intézménynek fizetnek meg (csekkes befizetések elfogadására nincs lehetőség).
  • Az elkészült oktatási igazolvány a jogosult lakcímére kerül kipostázásra.
  • Az oktatási igazolványok érvényesítését továbbra is hologramos érvényesítő matricával végzi az intézmény. Az igazolványok a kiállítástól számított 8. évig érvényesíthetőek.

Intézményünkben a diákigazolvány ügyintézése az alábbiak szerint történik:

 

  1. A tanuló fénykép és aláírás felvétele céljából személyesen megjelenik személyazonosító okmányával (születési anyakönyvi kivonat vagy személyi igazolvány és lakcímkártya) az okmányirodában.
    1. A tanuló, vagy szülője az okmányirodán kézhez vett Adatlapot leadja a titkárságon és befizeti a diákigazolvány igénylés díját (1.400,-Ft).
    2. A titkárság ügyintézője az elektronikus rendszerbe bejelenti a tanulót, majd ellenőrző lapot nyomtat, melyet az adatok ellenőrzése után az igénylő és a szülő aláír.
    3. Ideiglenes diákigazolvány kiállítására csak abban az esetben van lehetőség, ha a tanuló az állandó diákigazolvány megrendelését már elindította és az „Beküldve” státuszú.

A diákigazolvány legyártása fénykép és aláírás megléte nélkül nem teljesíthető.