Főmenü

251.626
MW
Adó 1%-nak felajánlása
Gyermekvédelmi rendszer online környezetben
Aktuális étlap
Energetikai korszerűsítés
Bemutatkozó videó
TAMOP 2.2.3
TIOP 1.1.1-07/1-2008-0226
Informatika verseny
Magyar Posta
Új OKJ
NAVA
Ökoiskola
Oktatási Hivatal
Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet
Commenius program
Szalagtűző 2022
Szalagtűző 2022
Rendhagyó búcsúztató az ÁFG-ben
Rendhagyó búcsúztató az ÁFG-ben
Tablók 2020
Tablók 2020
Szalagtűző 2020
Szalagtűző 2020
Adventi gyertyagyújtás 2019`
Adventi gyertyagyújtás 2019`
Mikulás járt nálunk 2019`
Mikulás járt nálunk 2019`
XIV. Árpád Informatika Verseny
XIV. Árpád Informatika Verseny
Angol nyelvi verseny 2019`
Angol nyelvi verseny 2019`
`Törd a fejed` matematika vetélkedő
`Törd a fejed` matematika vetélkedő
2019. október 23-i ünnepi müsor
2019. október 23-i ünnepi müsor
Ugrás a menüsorra
2024. november 4.
Károly
A Medve Matekról
2017.04.08.

2017. 03. 25-én rendezték meg Újszegeden, az Erzsébet ligetben, a Medve Matekversenyt, amire hat csoportot neveztünk sulinkból.  

   Az odautunk jó hangulatban telt, a buszon futott össze az egész brigád, majd izgatottan pattantunk le a Mars téren. Közösen, sétálva érkeztünk a helyszínre, ahol Lazányi Etelka Tanárnő már tűkön ülve várt minket, hiszen Hegedűsné Kővágó Katalin Tanárnővel, ők is versenyeztek, és Aranymedve fokozatra avanzsáltak.   

   A résztvevők érkezési hangulatát fokozta a kabalamedve, aki free hug táblával a kezében rohangászott, és néha meg-megállt egy gyors szelfire.

 Ahogy átvettük az útilapunkat, és az elemózsiát, még jutott időnk a verseny előtti energiáinkat levezetni egy közös bemelegítéssel. Na jó, őszintén, ezt ellógtuk…   

  Magát a versenyt azért tituláljuk diák szemmel nézve különlegesnek, mert a szabadban rendezték, és mégis tudással, valamint tapasztalatokkal gyarapodtunk. Valljuk meg, ha a tanulásra gondolunk, akkor először a zárt iskolai terem jut eszünkbe.

Igaz, a mi csapatunk nem ért el minősítést, de nekünk nem is ez volt az első. Kicsit inkább poénosra vettük a figurát, és nevettünk a saját ügyetlenkedéseinken. A versenyek megoldásának szisztémája szerint, és visszagondolás után, mindenki rálépett egy körpályára. Az állomások a kezdésnél kapott térképen voltak megjelölve. Az útilapunkon rajta volt a csapatszámunk, ide könyvelték el az időt, és a teljesített feladatainkat. Na, már most, a csavar az volt az egész sztoriban, hogy a teljesített feladatok alatt mi nem tudhattuk, hogy jó-e a megoldásunk, avagy rossz. Addig küldözgettek minket abban a négy állomásban, amíg az elrontott feladatot ki nem javítottuk helyesre. Persze mindig ugyanazokat a feladatokat kaptuk, és azt is nekünk kellett kitalálni, hogy melyik a helytelen. Amikor már harmadjára kaptuk vissza az első állomás feladatát, egy kicsit zárlatosak lettünk, finoman fogalmazva. Aztán, Isteni sugallatra benyögtük a helyes választ, tovább küldtek minket egy újabb körpályára, amit aztán a 9/B-sek társaságában töltöttünk. A maradék időt megfáradva, inkább végig beszélgettük, és mindenki egy kisebb élménybeszámolót tartott az addig történtekről.        

   Az eredményhirdetésen a legtöbbet sétáló csapatokat és a legtöbb csapattal nevező iskolát is díjazták.   

   Mi nagyon élveztük a versenyt, mert igazából nem is annak fogtuk fel, hanem közös időtöltésnek. Innen is köszönjük Hegedűsné Kővágó Katalin Tanárnőnek ezt a kis kirándulást.    

 

Bárkányi Mónika és Barna Barbara      9/A



Medve Matek
Medve Matek
Medve Matek
Medve Matek
Medve Matek
Medve Matek
Medve Matek