Főmenü

Mikulás járt nálunk 2019`
XIV. Árpád Informatika Verseny
Angol nyelvi verseny 2019`
`Törd a fejed` matematika vetélkedő
2019. október 23-i ünnepi müsor
Ugrás a menüsorra
2024. május 5.
Györgyi
Gólyatábor 2014
2014.09.16.
Kommentek

Gólyatábor 2014Ezen is túl vagyunk! Szerintem mindannyiunk várta azt, hogy középiskolás lehessen és elkezdődjön a nagybetűs élet. A mi életünkben ez az idő most következett el. Az új tanév kezdése előtt, hogy megtudjuk kik lesznek jövendőbeli osztálytársaink, néhány tanárunk és a DÖK-ös diákok szerveztek nekünk két napos gólyatábort.

Péntek reggel 8: 00 órakor gyülekeztünk, ahol mindenki izgatottan jelent meg. Mikor mindenki megérkezett egy kis autóbusszal elindultunk Ópusztaszerre. A szállásunk az ópusztaszeri Plébánián volt biztosítva. Odaérve berendezkedtünk szobáinkba, majd elkezdődtek a beszélgetős játékok. Egész délelőtt játékosan ismerkedtünk megjegyezve a másik nevét. Gólyatábor 2014Ebédelni elsétáltunk egy étterembe ahol meleg étel várt bennünket. Ebéd után a társaság többségével elmentünk a szegedi csúszdaparkba, ami mindenkinek nagyon tetszett. Délután 6 óra körül a sok csúszdázástól kimerülve, de jó kedvvel mentünk vissza a szállásra. Estefelé miközben a DÖK-ösök azon fáradoztak, hogy grillezett vacsoránk legyen, addig mi egy közeli kis erdőben számháborúztunk. A játékot a fiúk nyerték, de lesz majd visszavágó a következő kirándulásunkon! A játék és a vacsora után elmentünk egy esti túrára, ahol a DÖK-ös diákok kis ijesztgetésekkel rémítettek minket. A túrát jó kedvű beszélgetésekkel kísértük végig.

Reggel konyhai eszközök csörömpölésével ébresztettek minket, majd mikor valamennyire összeszedtük magunkat megreggeliztünk. A reggeli kis „pihenő” után elsétáltunk az ópusztaszeri Csillagösvénybe.

Csapatokra bontva vágtunk neki a nagy labirintusoknak. Az első labirintusból kicsit könnyebb volt kijutni, de a másik, amelyiknél kérdések is voltak és Gólyatábor 2014sokkal nagyobb volt mint az első, nehezebben és sokára jutottunk ki. A kicsit fárasztó labirintusok után tartottunk egy kis pihenőt és akinek kedve volt még számháborúzhatott. Miközben a többiek játszottak addig a társaság másik fele beszélgetve töltötte el az időt. A szállásra visszaérve elkezdtük csomagolni haza. Visszagondolva az elmúlt két együtt töltött napra fenomenális élményekkel mentünk haza.

Ez a két nap nagyszerűen telt és elég volt arra, hogy egy kicsit megismerjük a másik személyiségét. Így az iskolát úgy kezdtük, mintha már évek óta ismernénk egymást.

Köszönjük kísérő tanárainknak és DÖK-ös diákoknak, hogy megszervezték nekünk ezt a remek tábort!

Mihályi Martina 9.A
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem az afg.hu nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák!